شناسهٔ خبر: 162582 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

رها کردن خانواده‌ها از رنج اجاره نشینی اجر بزرگی دارد

1 مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در جمع همکاران اداره راه و شهرسازی آذرشهر گفت: تلاش برای رهایی مردم از اجاره نشینی اجر بزرگی دارد و مردم برای ما در اولویت هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی در سفر به شهرستان آذرشهر از پروژه های گروه ساخت و نهضت ملی مسکن این شهرستان بازدید به عمل آورد.

وی در جریان حضور در این شهرستان از اراضی مستعد قابل تخصیص جهت احداث مساکن حمایتی نیز بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان جهت دیدار یا همکاران اداره راه و شهرسازی شهرستان آذرشهر در اداره این شهرستان حاضر و ضمن بررسی پروژه های شهرستان، با آن ها به گفتگو پرداخت.

موسوی در این دیدار عنوان کرد: مردم برای ما در اولویت هستند و از هیچ تلاشی برای جلب رضایت آن ها فروگذار نخواهیم کرد و در کنار مردم، باید اقشار کم برخوردار و نیازمندان در صف اول جامعه هدف ما باشند.

وی در ادامه با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت مردمی سیزدهم خاطرنشان کرد: امروز مسئله اجاره بها یکی از معضلات اقتصادی جامعه است و ما در کاهش و رفع این معضل وظیفه مهمی بر دوش داریم و باید با تمام توان جهت رفع آن تلاش کنیم‌ چرا که رهاکردن مردم از اجاره نشینی و صاحب خانه کردن آن ها اجر بزرگی دارد.

حضور در شهر ممقان و گوگان، بررسی پروژه های مرتبط و بازدید از اراضی آن‌ منطقه از دیگر برنامه های این سفر بود.

شایان ذکر است، پیرو بازدید و بررسی مسائل شهرستان مراغه، امروز جلسه ویژه ای در این خصوص و با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه در شهرستان آذرشهر برگزار گردیده و تصمیمات لازم در خصوص الحاق اراضی و شناسایی برخی اراضی اتخاذ گردید.