شناسهٔ خبر: 162612 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران

32 مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری طی پیامی ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری) متن پیام تبریک خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان به شرح زیر است:

۱۲فروردین ماه، سالروز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران و روز وحدت و تجلی حکومت عدل الهی است. روزی که در آن ملت بزرگ و انقلابی ایران با همراهی پیر و جوان و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و رهبری حضرت امام خمینی (ره) منافع سلطه گران دنیا را با چالش مواجه کرد؛ و با انتخابی سرنوشت ساز، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تثبیت کرد و الگویی جامع و کارآمد را به جهانیان ارائه نمود. ملت ایران در آغازین روزهای سال نو، روز جمهوری اسلامی را در حالی گرامی می دارد؛ که همواره به مدد ایمان محکم و همت بلند خویش از کوران حوادث سخت و نفس گیر سربلند بیرون آمده است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی های عزیز، در سالی که به نام "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نام گذاری شده است؛ فرارسیدن این یوم الله را که ثمره رشادت و جانفشانی دلیر مردان وشیرزنان ایران اسلامی است؛ صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امیدوارم در سایه الطاف الهی و همت همکاران عزیزم در اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در جهت تحقق شعار سال جدید در حوزه نهضت ملی مسکن گام های موثری برداریم .