شناسهٔ خبر: 162627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خدمات سازمان راهداری جهادی و مستمر است

حجت‌الاسلام مجید وین ️فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی گفت: خدمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و کارکنان این سازمان جهادی و مستمر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(کرمانشاه)،حجت‌الاسلام مجید وین در بازدید از ایستگاه پویش چشم به راهیم در استان کرمانشاه اظهار داشت: در دولت سیزدهم و رویکرد وزیر پرتلاش و جهادی راه و شهرسازی برای فعالیت‌ها پیوست اجتماعی و فرهنگی موضوعات رعایت شده است.

وی با تقدیر از رویکرد امانی رئیس سازمان راهداری و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پویش فرهنگی اجتماعی چشم به راهیم عنوان کرد: در کارها باید پیوست فرهنگی اجتماعی رعایت شود.

وین گفت: در هر جامعه و کشور مهمترین سرمایه سرمایه انسانی است و با این پویش و فرهنگ‌سازی برای حفظ جان انسان‌ها این سرمایه حفظ می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه به تناسب روزهای نوروز برنامه‌هایی در استان برگزار شده است، افزود: همزمان با شهادت امیرالمومنین(ع) فضاسازی مناسبی در ایستگاه های طرح پویش چشم به راهیم انجام شده و در برنامه‌های اجرایی رعایت شأن شهادت در نظر گرفته شده و در اوایل نوروز برنامه‌های شاد و امیدآفرینی برگزار شده است.  

وین با اشاره به ثواب خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمانی است که دائم در حال جهاد است و خدمات نیروهای این سازمان مستمر است.

وی افزود: مقام عالی وزارت و مسئولان به دنبال این هستند اتفاقات خوبی برای کارکنان این سازمان رخ دهد.