شناسهٔ خبر: 162642 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای طرح نوروزی صورت گرفت؛

ثبت بیش از ۳ میلیون  و ۴۰۰ هزار تردد در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان طی ایام نوروز ۱۴۰۳ تا کنون 

سامانه ۱۴۱ سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۱ فروردین ماه سالجاری، ۳میلیون و ۴۷۴ هزار و ۶۵۷ تردد در سطح محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است. 

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان ایوب کرد اظهار کرد: در بازه زمانی۲۴ اسفند۱۴۰۲ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ،۳ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۶۵۷ تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان صورت گرفته است. 

وی گفت: پرتردد ترین محورهای  استان در این مدت، محور ایرانشهر _بمپور،محور چابهار _نیکشهر و محور خاش-زاهدان است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون ۵هزار و ۲۱۵ تماس با سامانه ۱۴۱ به ثبت رسیده است. 

کرد گفت: برای رانندگی، ایمن توجه به نکات ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضروری است و با توقف رانندگان در محل ایستگاه پویش چشم به راهیم در استان برای آگاه سازی رانندگان و سرنشینان تلاش می شود.

وی در پایان تاکید کرد: از تمامی کاربران جاده ای و مسافران نوروزی می خواهیم با توجه به پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت سفرها با رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز، نوروزی همراه با سلامتی و ایمنی را برای خود و سایر استفاده کنندگان از راه به ارمغان بیاورند.