شناسهٔ خبر: 162736 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دعوت مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از مردم ولایت مدار برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

دیدار عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان با انبوه سازان مسکن شرق استان سمنان مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان با صدور پیامی، مردم آگاه و ولایت استان سمنان را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)، امیر عمیدی مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان با صدور پیامی، مردم آگاه و ولایت استان سمنان را در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی « فلسطین پاره تن اسلام است »امام خمینی (ره) روز جهانی قدس که یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم الشأن انقلاب اسلامی می باشد، همواره یادآور اراده استوار و حمایت های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی می باشد. نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز قدس نخستین قبله مسلمانان از آن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین شد تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد. شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی ) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده ای نزدیک ، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد . اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز قدس از همه اقشار مؤمن و ولایتمدار استان سمنان،دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضورگسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله‌العالی ) ، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان دهند.