شناسهٔ خبر: 162813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پی جنایت صهیونیست‌ها در دمشق

قاری اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با محکومیت حمله بزدلانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، در پیامی شهادت تعدادی از نیروهای جبهه مقاومت و مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی شهادت تعدادی از نیروهای جبهه مقاومت و مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.  

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
بار دیگر رژیم جنایت کار صهیونیستی در پی شکست‌های ترمیم ناپذیر خود در غزه قهرمان و مقاوم با حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و نقض فاحش مقررات بین‌المللی، تعدادی از نیروهای جبهه مقاومت و مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با دعوت رسمی دولت سوریه و برای حفاظت از حریم منطقه در آنجا حضور داشتند را ناجوانمردانه به شهادت رساند.  
شهادت این رزمندگان مجاهد و خستگی‌ناپذیر میدان‌های نبرد حق علیه باطل و سربازان مکتب اهل‌بیت علیهم السلام و نظام انقلاب اسلامی در روز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام قلوب مومنین را محزون و جریحه دار ساخت.  
بدون تردید خون پاک سرداران شهید و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا کرده و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.  
اینجانب ضمن محکوم نمودن این تجاوز آشکار شهادت شهیدان والامقام، سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران رشید همراه آنان شهید حسین امان اللهی، شهید سیدمهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقابابایی و شهید سیدعلی صالحی روزبهانی را به محضر مبارک حضرت بقیة‌الله‌الاعظم (عجل‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا و کلیه نیروهای مسلح جان بر کف خصوصا دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌وطنان عزیز و بالاخص خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.  
در پایان از درگاه حضرت احدیّت برای آن شهیدان والامقام رضوان و غفران الهی و همنشینی با انبیا و اولیاء الله و برای خانواده معظم و بازماندگان آنها صبر جمیل و پاداش وافر و ثبات قدم در تداوم راه شهیدان مسئلت دارم.