به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت اله سروری مراجعه مردم به بنیاد مسکن و یا هر سازمانی برای پیگیری مسائل و مشکلاتشان را نشانه اعتماد مردم به نظام دانست و اظهار کرد: ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم از نزدیک تسهیل درروند خدمات رسانی بهتر و زودتر و شتاب بخشیدن به فرایند حل مشکلات را به دنبال دارد.
وی یکی از ویژگیهای دولت مردمی سیزدهم را توزیع خدمات و رفع تبعیض و برقراری عدالت در جامعه برشمرد و یادآور شد: همه مسئولان باید با صبر حوصله فراوان پای درد دل مراجعه کنندگان بنشینند و برای هرکدام در حد توان و قانونی به مشکلات آنان رسیدگی کنند.
مدیرکل بنیاد مسکن استان خاطرنشان کرد: نباید در حق قانونی مردم اجحاف شود چون مردم بهویژه اهالی روستاهای استان که بیشترین مخاطبان و ارباب رجوع بنیادند، ولی نعمتان ما هستند و تا زمانی که مسئولیت داریم موظفیم بهصورت تمام وقت در خدمت آنها باشیم و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.