شناسهٔ خبر: 162874 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار از مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان وبلوچستان

سیستان استاندار سیستان و بلوچستان از زحمات ارزشمند مدیر کل راه و شهرسازی این استان در حوزه راه و مسکن تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار نوروزی مدیر کل راه و شهرسازی استان با وی مسکن و راه را دو اولویت مهم این استان برشمرد و گفت: ضروری است در سال جاری اداره کل راه و شهرسازی استان همچون سال گذشته برای تحقق اهداف پیش بینی شده در این حوزه‌ها با برنامه مشخص تلاش کند.

وی تأکید کرد: اقدامات ارزشمندی در چند سال اخیر برای ساخت و توسعه شبکه بزرگراه‌ی در استان صورت گرفته است که قابل قیاس با هیچ برهه زمانی نیست.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به اهمیت تأمین مسکن مناسب برای شهروندان گفت: از آنجایی که بیش از ۹۰ درصد صنایع این خطه را صنایع کوچک و متوسط در بر می‌گیرد که توان رقابتی در بازارهای منطقه‌ای را ندارند اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن ضمن ایجاد امید به خانه‌دار شدن در بین اقشار کم‌درآمد، سبب رونق واحدهای تولیدی مرتبط با حوزه صنعت ساختمان و اشتغال شده‌است، امید می‌رود با برنامه ریزی صحیح همچنان شاهد رونق این بخش مهم و تأثیرگذار در اقتصاد استان باشیم.

کرمی بر تأمین و واگذاری زمین در شهرهای استان به‌صورت ویلایی و نیز بر لزوم ایجاد چند شهرک مسکونی در اطراف مرکز استان تأکید کرد.