شناسهٔ خبر: 162880 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات بهسازی راه روستایی کردی به باغچه شهرستان ماه‌نشان

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان از آغاز عملیات بهسازی و تکمیل ابنیه فنی راه روستایی کردی به باغچه با اعتباری بالغ بر ۱۱.۹ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، محمد جعفری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ماه‌نشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای افزایش سطح ایمنی راه و تسهیل در عبور و مرور محورهای مواصلاتی و به‌منظور رفاه حال اهالی روستا، عملیات ابنیه فنی و زیرسازی راه روستایی کردی به باغچه شهرستان ماه‌نشان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه افزود: با این اقدام تعریض ۱۰ دستگاه ابنیه فنی و سپس زیرسازی مسیر انجام خواهد شد که با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه، شاهد تسهیل عبور و مرور اهالی روستای کردی و باغچه خواهیم بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این میان با اشاره به راه روستایی کردی و باغچه گفت: طول این محور مجموعاً ۱۲ کیلومتر بوده که کار نقشه‌برداری و طراحی آن اتمام و ترانشه‌برداری مسیر روستای فوق نیز به‌صورت موازی با تعریض ابنیه آن ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: راه روستایی کردی به باغچه با مبلغ ۱۱.۹ میلیارد تومان به‌صورت پیمانی زودتر از فصل کاری آغاز شده تا شاهد بهره‌وری حداکثری از فصل کاری باشیم. جعفری عنوان کرد: در روستای کردی و باغچه مجموعاً ۱۵۰ خانوار زندگی می‌کنند که با اتمام این پروژه از نعمت راه دسترسی مناسب بهره‌مند می‌شوند.