شناسهٔ خبر: 162897 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شروع عملیات تعویض تابلوهای ایمنی فاقد بازتاب در سطح راه‌های شهرستان فراهان

فراهان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان با توجه پایان طرح راهداری نوروزی از شروع فعالیت‌های راهداری محوری در سطح محورهای مواصلاتی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، مهدی فراهانی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فراهان با اشاره به فعالیت گسترده راهداران در سطح محورهای مواصلاتی آن شهرستان گفت: برای افزایش سطح ایمنی در جاده‌های فراهان، عملیات تعویض تابلوهای آسیب دیده و فاقد بازتاب شروع شده و روز گذشته تعداد ۲۰ عدد انواع تابلوهای ایمنی در محور «فرمهین - خنجین» تعویض شده است.

وی در ادامه از ریزش برداری کوه در جاده «کـلا - هفتان» خبر داد و افزود: برای سهولت در تردد کاربران جاده‌ای، تعریض این راه نیز انجام شد.

به گفته فراهانی همزمان با طرح راهداری نوروزی فعالیت‌های جاری راهداری با جدیت تمام انجام و در این راستا راه روستاهای کسرآصف، فردقان، قوشه خانه، کمرک و گازران در مجموع به طول ۱۵ کیلومتر تسطیح و رگلاژ شد.

فراهانی از لکه گیری خرابی‌های موردی رویه آسفالتی در راه‌های شهرستان فراهان نیز خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی انجام شده جهت ترمیم خرابی رویه آسفالتی پس از اتمام زمستان و عملیات برفروبی، در حال حاضر با استفاده از آسفالت سرد کیسه ای، راهداران مشغول عملیات لکه گیری در سطح محورهای شهرستان هستند.