شناسهٔ خبر: 162971 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

زمان واریز آورده بعدی متقاضیان نهضت ملی مسکن قم اعلام شد

مهدی رحیمی راد رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از ارسال پیامک اطلاع رسانی برای واریز آورده بعدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مهدی رحیمی راد اظهار کرد: بر اساس برنامه اعلامی به متقاضیان مسکن، آورده متقاضیان هر سه ماه، ۴۰ میلیون تومان خواهد بود که با توجه به واریز آورده قبلی در تاریخ ۱۵ بهمن، زمان و مهلت واریز آورده بعدی متقاضیان به تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه اعلام می‌شود که حتی متقاضیان می توانند زودتر از تاریخ اعلامی، واریز وجه کنند.

وی افزود: متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله هشتم را واریز خواهند کرد و واریزی آن ها ۳۲۰ میلیون تومان آورده خواهد شد.

رحیمی در خصوص سایت ۵۶۰ هکتاری توضیح داد: در این سایت که دارای ۳۰ هزار متقاضی است تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان آورده توسط هر متقاضی واریز شده است که واریز مرحله ششم و در مجموع ۲۴۰ میلیون تومان آورده باید تکمیل شود.

وی گفت: در سایت پرنیان متقاضیان پروژه توسعه و عمران واریز مرحله سوم و در مجموع ۱۲۰ میلیون تومان و پروژه‌های دانش، دهکده آسایش، خانه سازان پویا، و پیام نیز مرحله دوم و در مجموع ۸۰ میلیون آورده را باید واریز کرده باشند.

وی در خصوص پروژه‌های اخگر الکتریک و ایران مرینوس در سایت پرنیان و پروژه‌های سایت قنوات توضیح داد: متقاضیان این پروژه‌ها تا ۱۵ اردیبهشت ماه باید ۴۰ میلیون تومان آورده اولیه خود را تکمیل کرده باشند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: واریز به موقع آورده‌ها، علاوه بر تسریع در روند ساخت، در رتبه‌بندی متقاضیان و انتخاب واحد آنها نقش تعیین کننده خواهد داشت.

گفتنی است مهلت واریز آورده مرحله جدید، از طریق پیامک، دعوت نامه سامانه ثبت نامی و کانال ایتای اداره کل (راه و شهرسازی قم) اطلاع رسانی شده است.