شناسهٔ خبر: 162978 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به مناسب روز جهانی قدس

راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کهگیلویه وبویراحمد), محمد راستا، به مناسبت فرا رسیدن «روز جهانی قدس»، پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ ٱلنَّاسِ عَدَٰاوَةٗ لِّلَّذِینَ ءَامَنُواْ ٱلۡیَهُودَ

بی شک و طبق مصداق صریح قرآن کریم، دشمن ترین ملت ما، یهود و صهیونیست است، دشمن قدًاری که شعارش تسلط بر مسلمانان از نیل تا فرات است و برای رسیدن به این هدف از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند.

روز جهانی قدس روز اتحاد و وحدت جهان اسلام و روز تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیست و روز تبلور عینی حمایت ملت های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت مظلوم و قهرمان فلسطین است.

رژیم غاصبی که مردم مظلوم فلسطین را از خانه‌ی خود بیرون کردند و هر روز جنایات جدیدی علیه این ملت مظلوم مرتکب می‌شود.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه ضیافت الهی روز جهانی قدس را گرامی داشته و ضمن محکوم نمودن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در فلسطین بویژه نوار غزه، اعلام می‌دارد، پشتیبان این ملت مظلوم خواهیم بود و برای آزادی قدس، این قبله‌گاه اول جهان اسلام، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

همچنین ضمن محکومیت حمله ددمنشانه این رژیم غاصب، به کنسولگری ایران در دمشق، اعلام می‌دارم که حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، می‌تواند پشتوانه محکمی برای واکنش مسئولین ایران اسلامی به این حمله بزدلانه باشد، لذا از عموم مردم و اقشار ،سازمانها و ادارات و همکاران جهت حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل می آید.

محمد راستا- مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد