شناسهٔ خبر: 162988 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسعه ایمنی محورهای ارتباطی در اولویت مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توسعه ایمنی در محورهای ارتباطی استان با هدف کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای در اولویت مجموعه راه وشهرسازی استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)،  سیدمحسن حمزه‌لو در دیدار ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی تاکید کرد: در راستای توسعه محورهای مواصلاتی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته مطالعات احداث بیش از ۵۰۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی در محورهای استان آغاز شده است.

وی افزود: همچنین در طول سال گذشته عملیات راهسازی در ۴۶۲ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان با میانگین پیشرفت ۵۰ درصد اجرا و حدود ۱۷۸ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی بهره‌برداری رسیده و زیربار ترافیک رفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه محورهای ارتباطی و افزایش ضریب ایمنی در مسیرهای مواصلاتی استان موجب رونق بیش از پیش استان به خصوص گسترش ترانزیت از پایانه‌های مرزی استان شده و زمینه توسعه استان را هموار می‌کند.

در این دیدار به افزایش تعامل بین اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ۲ مجموعه حوزه راه، تاکید شد.