شناسهٔ خبر: 162990 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به مناسبت روز قدس

مازندران حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز قدس با صدور پیامی کارکنان و دیگر اقشار مردم را به حضور فعال در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، در این پیام آمده است: 

 روز قدس بزرگترین نماد همدلی و همزبانی امت اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است، و مهمترین پیام روز قدس، تحکیم وحدت مسلمانان برای آزادی قدس و پرهیز از همه اختلاف‌ها و تفرقه‌هایی است که دشمن می‌خواهد بین مسلمانان ایجاد کند.

وی در رابطه با اهمیت حضور مردم در روز جهانی قدس گفت: دور اندیشی امام راحل در خصوص حمایت امت اسلامی از مسئله فلسطین و ظلمی که صهیونیست ها به این مردم مظلوم و امت اسلامی داشتند و همچنین ابتکار امام در نام گذاری روز جهانی قدس که منشا خیر و برکات زیادی برای موضوع زنده نگه داشتن راهبرد فلسطین و جلوگیری از فراموشی آن است یک موضوع بسیار مهم است که پرچمداری آن توسط حضرت امام (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری که همواره تاکید آن ها بر با شکوه برگزار کردن روز جهانی قدس را یاد آوری می کند.

جهانیان گفت: روز جهانی قدس امسال به جهت اینکه ۶ ماه از عملیات طوفان و الاقصی میگذرد و شاهد مقاومت و صبر و استقامت و مبارزه مردم فلسطین و درسی که این امت اسلامی به مردمان دیگر دادند و از طرفی ظلم و جور صهیونیست ها با حمایت مستقیم آمریکایی ها داشته اند شرایط ویژه تری دارد و شاهد یک وضعیت جدیدی در دنیای امروز هستم.

وی افزود: بی شک امسال نیز، مردم مؤمن و روزه دار در سراسر استان، هم صدا با مسلمانان و آزادگان عالم در روز قدس همچون سال‌های گذشته با راهپیمائی پرشکوه خود، این روز را گرامی داشته و با حضور پرصلابتشان، موجب دلگرمی و حماسه آفرینی هرچه بیشتر ملت فلسطین و وحشت صهیونیسم بین الملل خواهند شد.

در ادامه این پیام ضمن تأکید بر حضور و مشارکت خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در راهپیمایی روز قدس عنوان شده است: ”از همکاران سخت کوش و تمامی مردم استان مازندران دعوت می‌شود همگام با سایر مردم بصیر و ولایت‌مدار استان بار دیگر با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) همانند گذشته ضمن اعلام انزجار از سیاست‌های غاصبانه، تجاوزگرانه و تروریسم رژیم اشغالگر صهیونیست، در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند.”