شناسهٔ خبر: 163005 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز قدس

1 به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس و به جهت اهمیت ویژه این رویداد، مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، به مناسبت فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس و به جهت اهمیت ویژه این رویداد جهانی پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
امام خمینی: روز قدس یک روز جهانی است و تنها به قدس اختصاص ندارد/ روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
باقبولی طاعات و عبادات در این ماه پر خیر و برکت، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به تدبیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب روز قدس نامیده شده است، نماد هویت و اتحاد امتی است که کتاب آسمانی آن ها، مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل است و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود. روز قدس، روز همدردی مسلمانان با آلام ملت مظلوم فلسطین و غزه و خروش امواج بلند و سهمگین ‌فریاد امت متحد اسلام و جوامع اسلامی علیه سالها ظلم و جنایت رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل و آمریکا است.
امروز به برکت انقلاب اسلامی آزادی قدس نه تنها یک آرزو و رویا که یک حقیقت دست‌یافتنی است و دل‌های صدها میلیون مسلمان برای نماز در مسجدالاقصی لحظه شماری می‌کند.
دور نخواهد بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) راه‌پیمایی‌های روز قدس جمعه‌ی آخر ماه رمضان مسلمانان جهان، تبدیل به جشن آزادی شود و این نگین سلیمانی از چنگال اهریمن آزاد گردد.
اهمیت روز قدس امسال دوچندان است چرا که ضمن اعلام انزجار از کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی دفاع آن، پاسخی قاطعی است به حمله تروریستی اخیر علیه کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران دلیر ایرانی و قطعا این حملات ددمنشانه، ما را بیش از پیش متحد و مصمم می‌سازد تا صدای خود را در دفاع از مظلومان و مقابله با ظلم به گوش جهانیان برسانیم.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس، از مردم شریف و ولایتمدار استان آذربایجان شرقی، به ویژه کارکنان دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان و جامعه هدف دعوت می‌نمایم با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس، در این حرکت مقدس و استکبار ستیزانه مشارکت کرده و بار دیگر فریاد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمان‌های بلند و مقدس معیار و معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمایند.

سید احمد موسوی
مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی