شناسهٔ خبر: 163027 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت روز جهانی قدس

قدس مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با صدور پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم ولایتمدار استان به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در سوریه را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، در متن پیام دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز حیات امت اسلامی، ازآن‌جهت حائز اهمیت است که نور امید در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین مبدل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی جدانشدنی و تنگاتنگ دارد.

روز جهانی قدس یادآور ایستادگی و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در مقابل سال‌ها ظلم و اشغالگری است. این روز، زنگ بیدارباش به جهانیان است تا حقوق نادیده گرفته شده‌ی مردمانی را که زیر سایه‌ی خشونت‌ها و تجاوزات بی‌پایان سکوت اجباری پیموده‌اند، به رسمیت شناخته شود.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است. پیام روز جهانی قدس پیام وحدت، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران است و روز قدس فرصتی فراهم می سازد تا بار دیگر وظیفه و مسئولیت دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری کنیم.

اهمیت روز قدس امسال دوچندان است چرا که ضمن اعلام انزجار از کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان بی دفاع آن، پاسخی قاطعی است به حمله تروریستی اخیر علیه کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سرداران دلیر ایرانی و قطعا این حملات ددمنشانه، ما را بیش از پیش متحد و مصمم می‌سازد تا صدای خود را در دفاع از مظلومان و مقابله با ظلم به گوش جهانیان برسانیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز جهانی قدس، از مردم شریف و ولایتمدار استان، به ویژه همکاران گرانقدر و خانواده محترم راه و شهرسازی استان مازندران دعوت می نمایم با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) و شرکت در راهپیمایی روز قدس، در این حرکت مقدس و استکبار ستیزانه مشارکت کرده و بار دیگر فریاد آزادی خواهی و ظلم ستیزی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رسانده و نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام داشته و با آرمانهای مقدس رهبر کبیر انقلاب تجدید میثاق نمایند.