شناسهٔ خبر: 163056 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد؛

تخصیص پروژه به بیش از ۱۲۷۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهین و میمه

صادق حاجی شاهین شهر اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه از تخصیص پروژه به بیش از ۱ هزار و ۲۷۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان شاهین شهر و میمه بیش از ۵۷ هزار و ۶۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کردند.  
وی افزود: پس از بررسی و پالایش لازم افزون بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شدند و تا کنون برای بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ متقاضی تامین زمین شده است.  
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: تامین زمین برای مابقی متقاضیان حائز شرایط از طریق الحاق اراضی ملی و یا توافق با مالکین بعد از طرح و تصویب در کمیسیون‌های مربوطه در حال انجام است.  
وی با اشاره به تخصیص پروژه به بیش از ۱ هزار و ۲۷۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان شاهین و میمه، گفت: در شهر شاهین‌شهر ۹۲۰ واحد در مرحله نازک کاری بوده و به متقاضیان تخصیص پروژه شده است و پنج هزار و ۸۰۰ واحد در مرحله آماده سازی و اخذ پروانه ساختمانی و در شرف تخصیص پروژه به متقاضیان در این شهر است.  
شهرستان شاهین شهر و میمه دارای ۶ شهر و ۲ بخش می‌باشد و جمعیتی حدود ۳۰۰ هزار نفر دارد، مرکز آن شهر شاهین شهر است که در فاصله ۲۰ کیلومتری شهرستان اصفهان واقع شده است.