شناسهٔ خبر: 163084 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حضور کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه

ببینید| حضور کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در راهپیمایی روز قدس مدیران و کارکنان  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همزمان با سراسر کشور  با راهپیمایی خود، حمایت از مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان بی گناه ، شرارت رژیم غاصب اسرائیل را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، همزمان با فرا رسیدن روز قدس و تجمع بزرگ مردم ولایت‌مدار استان همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم جنایت‌کار و اشغال‌گر صهیونیستی, مدیرکل و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، با حضور در این تجمع باشکوه، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که با حضور انبوه مردم ولایت‌مدار شهرستان همدان برگزار شد با سر دادن شعارهایی بار دیگر وحدت و همدلی خود را برای رهایی مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام کرده و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش ابراز کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع پرچم‌های کشورمان و فلسطین را در دست داشتند و با سر دادن شعار ضد استکبار جهانی و ضد صهیونیستی خواستار توقف جنایات دولت جعلی اسرائیل علیه کودکان، زنان و مردم بی دفاع غزه شدند.