شناسهٔ خبر: 163106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طرح نوروزی در استان انجام شد؛

جابه‌جایی نزدیک به ۵۷ هزار مسافر با ناوگان جاده ای زنجان

راهداری زنجان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از نخستین روز فعالیت ستاد نوروزی (۲۴ اسفند سال گذشته) تا ۱۳ فروردین، ۵۶ هزار و ۸۲۲ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان به سایر نقاط کشور سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، غلامرضا کرمی، معاون حمل و نقل این اداره کل گفت: از نخستین روز فعالیت ستاد نوروزی (۲۴ اسفند سال گذشته) تا ۱۳ فروردین، ۵۶ هزار و ۸۲۲ مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان به سایر نقاط کشور سفر کرده‌اند.

وی افزود: از ۲۴ اسفند تا ۱۳ فروردین، این تعداد مسافر در قالب ۸ هزار و ۳۰۹ سفر به مناطق مختلف کشور سفر کرده‌اند.

کرمی تأکید کرد: در این راستا با توجه به پایش ظرفیت و تقاضای سفر در سایه تعامل و همکاری تشکل‌های صنفی حوزه حمل و نقل و تلاش شبانه‌روزی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافر، همه امکانات و ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات سریع، به‌هنگام و مناسب به مسافران نوروزی پای کار آمدند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: طی تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۷ دستگاه اتوبوس، ۴۳۵ دستگاه مینی‌بوس و ۵۱۵ دستگاه سواری در جابه‌جایی مسافران استان زنجان آماده ارائه خدمات به مسافران بودند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به ۳۸۲ بازدید از شرکت‌های حمل و نقل و ۷۲۷ بازدید ناوگان عمومی اشاره کرد و گفت: طی بازدیدهای صورت گرفته ۲۶ تخلف احصا شد که برای رسیدگی به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شدند.

گفتنی است سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در قالب ۲۰۲ هزار و ۷۲۶ سفر جابه‌جا شده‌است.