شناسهٔ خبر: 163190 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی خوزستان در ایام نوروز

حفاظت اراضی خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از رفع تصرف بیش از ۱۲۴ هزار متر مربع به ارزش ۳۱۹میلیارد تومان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، مسعود بیات منش با اعلام اینکه عوامل یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در تعطیلات نوروزی با جدیت کامل و پیگیری های مستمر موفق به رفع تصرف بیش از ۱۲۴ هزار متر مربع از اراضی دولتی و ملی شدند، اظهار داشت: این میزان اراضی به ارزش ۳۱۹ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رفع تصرف شد.

وی افزود: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در تعامل با اداره حقوقی و مراجع قانونی ذیربط با هر گونه تخلف و تصرف برخورد قاطع خواهد کرد.

بیات منش ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز تعداد ۴۶ مورد رفع تصرف در شهرستان های استان انجام شد که شهرستان شوشتر با ۳۱ مورد رفع تصرف بیشترین آمار را در این بین داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان همواره به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیل در تیم های تعیین شده در حال بررسی و حفاظت از اراضی و املاک دولتی و ملی می باشند.

وی خاطر نشان‌کرد:شهروندان می توانند مشاهدات خود از موارد زمین خواری را به شماره تماس ۱۶۵۶(شماره چهار رقمی یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن ) اعلام کنند.