شناسهٔ خبر: 163216 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اولین جلسه انجمن خیرین مسکن آذربایجان شرقی درسال ۱۴۰۳ برگزار شد

1 با حضور مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی و مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان و جمعی ازاعضا، اولین جلسه انجمن خیرین مسکن ساز استان آذربایجان شرقی در سال جاری برگزار و در خصوص برنامه های آتی این انجمن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با حضور حجت اله سروری مدیرکل بنیاد مسکن استان و رئیس هیئت مدیره، سهرابی مدیر عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان و جمعی از اعضا، اولین جلسه انجمن خیرین مسکن‌ساز استان آذربایجان شرقی در سال جاری برگزار و در خصوص برنامه‌های آتی این انجمن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در ابتدای این جلسه، سهرابی گزارش مبسوط از فعالیت‌های این انجمن طی سال‌های گذشته و برنامه‌های آن در سال جدید ارائه کرد و گفت: طی سال‌های گذشته این انجمن در خود استان و شهرستان‌ها برای محرومین از بابت مسکن خدمات قابل شایانی انجام داده است و در واقع این انجمن در راستای فرمان امام را حل در خصوص احیای حساب ۱۰۰ ایجاد شده که هدف آن جذب مشارکت‌های مردمی به‌منظور ایجاد سرپناه برای محرومین است.

وی افزود: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان مایه خیر و برکت در جامعه است که توانسته به موفقیت‌های بسیاری در ساخت مسکن برای محرومین دست یابد.

سپس مدیرکل بنیاد مسکن استان و رئیس هیئت‌مدیره انجمن خیرین مسکن‌ساز استان اظهار کرد: بنیاد مسکن همانند گذشته آمادگی هر نوع همکاری با انجمن خیرین مسکن‌ساز در زمینه رفع مشکلات و کمک به اقشار کم‌درآمد جامعه را دارد و از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهد کرد.

سروری خواستار مشارکت بیشتر خیرین در ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و کم‌درآمد استان و همچنین تقویت حساب ۱۰۰ امام (ره) شد و تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در زمینه تأمین مسکن محرومین و حل مشکلات این قشر در جامعه را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با گسترش فعالیت انجمن خیرین مسکن‌ساز شاهد حضور بیشتر افراد خیر و نیکوکار در ساخت مسکن محرومان استان باشیم.