شناسهٔ خبر: 16326 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد

افتتاح ۶۰۰ واحد مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد تا آخر سال/ بهره‌برداری از ۲۵۰۰ واحد در سال آینده

حسن فدایی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۶۰۰ واحد مسکن مهر در ماه‌های باقیمانده از سال جاری خبر داد و تأکید کرد: با بهره‌برداری از ۲۵۰۰ واحد در سال ۹۵ پرونده مسکن مهر استان سال آینده مختومه می‌شود.

حسن فدایی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: کل واحدهای مسکن مهر استان ۴۵۰۰  واحد است که همگی آن‌ها تفاهم‌نامه سه جانبه دارند و در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر واقع شده‌اند.

وی افزود: این واحدها در شهرهای  یاسوج، گچساران و دهدشت قرار دارند که همگی دارای جمعیتی بیشتر از ۲۵ هزار نفر هستند. در استان کهگیلویه و بویر احمد شهر زیر ۲۵ هزار نفر وجود ندارد. از این رو   مسئولیت ساخت همه واحدهای مسکن مهر استان بر عهده اداره کل کهگیلویه و بویر احمد واگذار شد و بنیاد مسکن تعهدی در این خصوص ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همچنین در استان ما شهر جدید وجود ندارد پس تمامی پروژه‌های مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد به همین ۳ شهر محدود می‌شود.

وی افزود: از مجموع واحدهای مسکن مهر استان تا کنون ۱۴۰۰ واحد واگذار شده و از ۳۱۰۰ واحد باقی‌مانده ۶۰۰ واحد تا پایان امسال افتتاح می شود.

فدایی ادامه داد: با افتتاح ۲۵۰۰ واحد باقی‌مانده پرونده مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد سال آینده بسته می‌شود.

وضعیت مسکن مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد

 کل تعداد واحدها

واحدهای افتتاح شده

افتتاح تا آخر ۹۴

افتتاح در سال ‌۹۵

جمع استان

۴۵۰۰

۱۴۰۰

۶۰۰

۲۵۰۰

نظر شما