شناسهٔ خبر: 163298 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان زنجان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برگزار شد

گلشنی آئین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز یکشنبه آیین تکریم و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در با حضور محمد گلشنی مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان و معاونین دو اداره کل در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان، گفت: جابه‌جایی مدیران این دو اداره کل درون سازمانی است و به‌خاطر استفاده مطلوب از زمان این تغییر و تحول سریع انجام شد.

محمد گلشنی، با بیان اینکه مدیرکل سابق اداره کل راه و شهرسازی استان فردی توانمند و خستگی‌ناپذیر هستند، ابراز کرد: در مسکن ملی تلاش خوبی توسط مدیرکل سابق این اداره انجام گرفت.

وی، با بیان اینکه لازمه رشد در هر سازمانی تغییر و تحول است، گفت: هر رشدی نیاز به تحول دارد و این جابه‌جایی مدیریتی تحولات خوبی را در بخش‌های مختلف ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری استانداری زنجان، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دولت بحث مسکن است، تاکید کرد: مسکن ملی از دغدغه‌های مهم استان هم است و در این میان سرپرست جدید این اداره کل با حساسیت ویژه‌ای به موضوع مسکن ملی نگاه کنند.

گلشنی، با اشاره به اینکه خدمت در هر دستگاهی نیاز به تلاش و تکاپو دارد، افزود: خدمت کردن در این برهه زمانی سخت و طاقت‌فرسا است و در این میان وزارت راه و شهرسازی و استاندار به این نتیجه رسیدند که جابه‌جایی در این دو اداره کل صورت گیرد و سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان با تلاش و با استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند کارها را به نتیجه برسانند.

وی، یادآور شد: امیدوارم این تغییر و تحول مدیریتی در این دو دستگاه اجرایی برای استان و مردم مایه خیر و برکت باشد و از این ظرفیت برای جمع کردن مشکلات حوزه مسکن به‌خوبی استفاده شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری زنجان، افزود: استاندار زنجان نسبت به تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان اهتمام جدی دارند و در این راستا شایسته است سرپرست جدید این اداره کل با همکاری شرکت‌های خدمات رسان پروژه‌ها ی مسکن را با شدت و قوت اجرا کنند.