شناسهٔ خبر: 163352 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی:

تامین مسکن حمایتی جزو تکالیف اساسی ما است

1 مدیرکل راه و شهرسازی در جلسه مشترک با اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن پالایشگاه تبریز گفت: تامین مسکن حمایتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن جز تکالیف اساسی ما است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه مشترک اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی با اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن پالایشگاه تبریز با محوریت تامین مسکن برای کارکنان پالایشگاه تبریز با حضور سید احمد موسوی، مدیر کل راه و شهرسازی، معاونین مسکن و ساختمان، املاک و حقوقی، پشتیبانی و توسعه منابع و باقری، مدیرعامل شرکت تعاونی و جمعی از اعضای هیئت مدیره شرکت در اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

سید احمد موسوی در این جلسه عنوان کرد: تامین مسکن حمایتی برای مردم یکی از تکالیف دولت است و ما نیز پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و طرح حمایتی دولت و وزارت راه و شهرسازی، این امر مهم را در قالب نهضت ملی مسکن اجرا کرده و بعنوان اصلی ترین اولویت اجرایی خود قرار داده ایم.

وی در ادامه، عملکرد اداره کل در حوزه نهضت ملی مسکن را به حاضرین جلسه تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن پالایشگاه تبریز نیز در این جلسه به شرح مختصری از فعالیت های این شرکت و پالایشگاه پرداخت و نیازمندی های کارکنان در حوزه مسکن را تشریح کرد.

طی این جلسه مشترک، اراضی اطراف تبریز جهت استفاده در طرح نهضت ملی مسکن و تامین مسکن حمایتی برای کارگران و کارکنان پالایشگاه تبریز بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.