شناسهٔ خبر: 163398 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سکاندار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تغییر یافت

راهداری زنجان صبح امروز طی مراسمی از زحمات جعفر قزوینیان قدردانی و اصغر اسماعیلی به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان،اصغر اسماعیلی سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، جابه جایی مدیریت در این اداره کل را به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم این اقدام در ابتدای سال جدید تاثیر مثبتی در روند پروژه‌های عمرانی داشته باشد.

وی در ادامه عنوان داشت: با استفاده از ظرفیت تمام همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و کاربران جاده‌ای، با هم‌افزایی و تداوم تلاش در تمامی حوزه‌ها اقدام خواهیم کرد.

اسماعیلی اضافه کرد: همه‌، خدمتگزاران دولت، سرباز نظام و آماده خدمت به مردم هستیم و هر کجا نیاز به خدمت باشد، خدمت‌رسانی می‌کنیم.

در ادامه مدیر کل سابق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیز به خدمات شبانه روزی صورت گرفته در این اداره کل اشاره کرد و گفت‌: کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تلاش جهادی تاکنون به ارایه خدمات تابستانی، زمستانی، ایام عید و اربعین به آحاد جامعه اقدام کرده‌اند و رویکرد این سازمان و اداره کل ادامه این تلاش جهادی است.

وی با ابراز رضایتمندی از حجم عملیات انجام شده در سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: رشد ۳ برابری بودجه ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل موجب شد در جای جای استان اثرگذاری خوبی داشته باشیم. در بخش حمل و نقل مسافر، ۱.۲میلیون نفر در سال ۱۴۰۰ به ۱.۳۷۰ میلیون نفر در سال ۱۴۰۲ رشد داشته همچنین در حوزه حمل و نقل کالا از ۹ میلیون تن به ۱۱.۵ میلیارد تن در سال ۱۴۰۲ رسیدیم.

قزوینیان با عنوان این مطلب که امروزه کریدورهای ترانزیتی از اهمیت بالایی برخوردارند و نیاز به توجه بیشتری دارند افزود: پخش ۳۳۰ هزار تن آسفالت در جاده‌های استان در مقایسه با ۱۳۰ هزار تن در سال ۱۴۰۰ نشان از اهتمام جدی اداره کل به این مقوله دارد.

این مقام مسئول هوشمندسازی و مدیریت راه‌های کشور را از مهمترین اهداف سازمان عنوان کرد و گفت: در راستای قدم گذاشتن در این مسیر، سال گذشته موفق به اخذ مجوز ۴۹ دستگاه انواع دوربین‌های نظارتی و دوربین‌های عکس‌برداری ثابت شدیم که تاثیر مثبتی در ایمن‌سازی جاده‌های استان و عملکرد رانندگان خواهد داشت.