شناسهٔ خبر: 163436 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن

پیام موسوی به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی طی پیامی، از مدیران و کارکنان بنیاد مسکن استان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت فرا رسیدن ۲۱ فروردن، سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، سید احمد موسوی رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی طی پیامی از مدیران و کارکنان بنیاد مسکن استان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

۲۱ فروردین ماه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نخستین روزهای پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان‌گر اهمیت حمایت از قشر ضعیف و محرومیت‌زدایی در نگاه ژرف و مواضع ارزشی بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

بعد از گذشت بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و به برکت این نظام مقدس، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهاد خدمت‌گزار با توجه به نقش خطیر و عملکرد چندین ساله خود، از جایگاه مهمی در توسعه، عمران و آبادانی روستاهای کشور برخوردار بوده و در این راستا خدمات بی‌بدیل و ارزشمندی جهت رسیدگی و ساخت مسکن محرومین، توسعه عدالت اجتماعی و بسترسازی سازندگی کشور ارائه نموده است.

اینجانب ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سال‌روز تاسیس این نهاد مقدس  را به همه هم‌استانی‌های عزیز به ویژه کارکنان پرتلاش بنیاد مسکن استان تبریک گفته و آرزوی توفیق روزافزون این عزیزان را در راستای تحقق این فرمان ارزشمند امام راحل و عظیم‌الشان (ره)، محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی روستاها و تامین مسکن اقشار مختلف خاصه نیازمندان جامعه را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.