شناسهٔ خبر: 163510 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت عید سعید فطر

پیام مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و عموم مردم استان زنجان تبریک گفت.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، به مناسبت عید سعید فطر، جعفر قزوینیان، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان طی پیامی عید سعید فطر را به خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و مردم ولایی استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«أللّهمّ أهْل الکبریآء والعظمة وأهل الجود والجبروت وأهل العفْو والرّحْمة

عید سعید فطر روز پاداش گرفتن یک ماه بندگی و عبودیت خالصانه پروردگار است و روز عید فطر در اسلام، روز مقدس و از اعیاد بزرگ مسلمانان است که در اکثر کشورهای اسلامی از جایگاه بسیار مطلوبی برخودار است.

عید فطر آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن دوباره و بازیافتن خود گمشده انسان و روز پاداش گرفتن یک ماه بندگی و عبودیت خالصانه پروردگار است.

عید فطر، عید پایان یافتن رمضان نیست و ماه مبارک رمضان فرصتی بود برای خودسازی نفس و راز و نیاز با معبود بی همتا است.

عید سعید فطر جلوه زیبای عشق ذاتی انسان به پروردگار است و امیدوارم که با استفاده از فرصت‌های این ماه مهمانی خدا، توانسته باشیم در راه رسیدن به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی گام‌های موثر و مفیدی برداریم.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان در ماه پر خیر و برکت رمضان، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را به همه هموطنان، به ویژه همکاران و خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی تبریک عرض می کنم.