شناسهٔ خبر: 163511 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پیامی فرارسیدن عید فطر را تبریک گفت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، در متن پیام رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه آمده است:

اللهم اهل الکبریاء و العظمه

خداوند عزوجل را شاکریم که بار دیگر در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلالو این ماه عزیز، فرصت نیایش و عبادت را نصیبمان فرمود تا با ذکر دعای خالصانه، قلب و جانمان را از زنگار زشتی ها و آلودگی‏ های دنیوی بزداییم و با ضمیری آراسته و پاک و قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیریم و نماز شکرش را در کنار هم به جای آوریم.

عید فطر روزی است، که انسان به فطرت پاک خود باز می گردد؛ روز تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار است.

عید فطر، عید فطرتهای روشنی است که پس از گذشت ماه مبارک رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را تنها در قرب الهی جستجو می کنند. امیدوارم رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و توفیق بهره مندی از فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان را در سال های آینده ، تحت هدایت های روشن گرانه مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) به همگان عطا فرماید.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما از درگاه خداوند متعال، عید سعید فطر  این عید بزرگ را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مسلمین جهان و ایران به ویژه مردم شریف کرمانشاه، سینه ستبر ایران اسلامی و کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه پروردگار لایزال سربلندی، شادکامی، آسایش، سلامت و سعادت را درکنار قبولی عبادات شما عزیزان آرزومندم.