شناسهٔ خبر: 163514 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به‌مناسبت عید سعید فطر

عید فطر مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پیامی حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، در متن پیام تبریک علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به مناسبت عید سعید فطر آمده است:

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه روزه داری و میهمانی خداست و عید سعید فطر هنگامه پاداش گرفتن روزه داران واقعی، عید بازگشت به فطرت پاک انسانی، عید خالص شدن روح و جسم و وحدت امت اسلامی در سپاس خداوند سبحان بر نعمت ها و توفیق عبادت و پیروزی نفس در جهاد اکبر است.

عید سعید فطر، پاداش خداوند متعال به مؤمنان، روزه داران و شب زنده دارانی است که توفیق عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در کارنامۀ اعمالشان به ثبت رسانده و به تهذیب و تزکیۀ نفس خود پرداختند.

امیدوارم رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و توفیق بهره مندی از فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان را در سال های آینده ، تحت هدایت های روشن گرانه مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) به همگان عطا فرماید.

عید سعید فطر، تجلی یک ماه بندگی و اطاعت پروردگار متعال، عید توفیق بر طاعت و عبادت، و عید زیبایی های معنوی و خداجویی و خداپرستی است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، فرا رسیدن عید سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولی عصر، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم مومن و متدین استان علی الخصوص خانواده بزرگ راه و شهرسازی مازندران تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند قادر متعال رستگاری،عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.