شناسهٔ خبر: 163517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برای واگذاری اراضی ملی در قالب کاربری گردشگری به سرمایه گذاران

سرمایه گذاری راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از اراضی مستعدی که در اختیاری دارد مطابق قانون به سرمایه‌گذاران در قالب کاربری گردشگری واگذار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( چهارمحال و بختیاری)، خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به موقعیت جغرافیایی، پتانسیل های زیادی در حوزه تقویت زیرساخت های گردشگری دارد؛ مکان های گردشگری طبیعی و خدادادی همچون تالاب چغاخور، سد چشمه زنه، پیرغار، گرداب بن، پل زمان خان، آبشار های مختلف و... این استان را به قطب مسافر و گردشگر تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: باتوجه به پتانسیل های موجود در استان این اداره آمادگی واگذاری اراضی ملی در قالب کاربری گردشگری مطابق با قانون را به سرمایه گذاران دارد؛ سرمایه گذاران می‌توانند با ساخت هتل،متل و اقامتگاه های چند منظوره کمک ویژه و اقتصادی به استان چهارمحال و بختیاری داشته باشند چرا که در قالب همین طرح ویژه اقتصادی به اشتغال زایی و تقویت زیرساخت های گردشگری استان کمک شایانی خواهد شد.

باقری اظهار کرد: باتوجه به هماهنگی های به عمل آمده؛ میزبان گروه های مختلف سرمایه گذار در استان بوده ایم؛ که با معرفی زمین های مختلف ملی در استان به این عزیزان به دنبال این هستیم؛ هرچه سریعتر با جذب سرمایه گذاران حرفه ای در چهارمحال و بختیاری با واگذاری اراضی ملی در قالب کاربری گردشگری، خدمت موثری به مردم استان داشته؛ و گام بزرگی را در راستای اشتغال زایی برداشته باشیم.