شناسهٔ خبر: 163525 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی صورت گرفت؛

گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، سالروز گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) تاسیس این نهاد خدمت رسان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در بیست و یکمین روز از فروردین ماه وحید داعی، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با حضور در محل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، با تقدیم پیامی، سالروز تاسیس این نهاد ارزشی و خدمت رسان را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام و با اشاره به آیه پنجم از سوره قصص آمده است " همدلی و همراهی با پیشوایان و وارثان روی زمین طبق آنچه در صریح آیه قرآن به آن اشاره شده است و گام برداشتن در مسیر مسکن این منادیان عزت، توفیقی است بی مضایقه که نصیب جنابعالی و مجموعه  پر تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد ه است. در نهایت فروتنی، ۲۱ فروردین، سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره)  و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را حضورتان تبریک عرض می نمایم. "

در این مراسم که با همراهی معاونین و برخی روسای ستادی انجام گرفت، در خصوص تفاهم نامه های فی مابین و پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی بحث و گفتگو شد.