به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مهدی رحیمی راد اظهار کرد: تسهیل خدماترسانی، تکریم ارباب رجوع، ارتقای سطح رضایت مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آن ها به این دستگاه از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره کل است.
وی افزود: یکی از عوامل ایجاد حس اعتماد به سیستم، پاسخگویی و در دسترس بودن مدیر ارشد آن دستگاه است.
رحیمی راد با بیان این که برگزاری برنامه دیدار مردمی مدیرکل بی واسطه و بدون تعیین قرار قبلی برگزار می شود، توضیح داد: بعد از ماه مبارک رمضان، براساس ابلاغیه استانداری، روز یک شنبه از ساعت ۱۹ الی ۲۱ و روز چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۹ در ساختمان شماره یک واقع در بلوار تعاون، مجتمع ادارات، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با مردم و مراجعین این اداره کل به صورت مستقیم و بدون واسطه دیدار خواهد کرد.
رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: هدف از برگزاری برنامه دیدار مردمی حل مشکلات و معضلات شهروندان و پاسخگویی به آنان در حوزه راه، مسکن و شهرسازی است و می تواند بخشی از دغدغه ها و مسائل آنان را حل کنید.
به گفته وی پاسخ سوالات بسیاری از متقاضیان نهضت ملی مسکن در سامانه و پروفایل وی داده شده است،در صورت لزوم و نیاز به توضیحات بیشتر، متقاضیان می توانند از ظرفیت کانال فضای مجازی اداره کل استفاده کنند.
وی افزود: از تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تقاضا می شود چنانچه درخواست ملاقات با مدیرکل را دارند، ابتدا پروفایل خود را بررسی نمایند، عضو کانال راه و شهرسازی (پیام رسان ایتا) شده و موارد و سوالات و ابهامات خود را در کانال جستجو نمایند، در صورت لزوم و نیاز، مراجعه به میز خدمت مستقر در ساختمان شماره یک انجام شود و در نهایت در صورتی که مسئله و مشکل ایشان، مرتفع و حل نگردید برای ملاقات با مدیرکل اقدام کنند.
رحیمی راد در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ازدحام و شلوغی بیش از حد، و ایجاد اختلال در روند سایر وظایف و تکالیف محول اداره کل، متقاضیان گرامی حتی المقدور از مراجعه مستقیم و حضوری به دو ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خودداری کنند.