شناسهٔ خبر: 163610 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

اهدای زمین رایگان به همه مشمولان قانون جوانی جمعیت شهر علویجه

مرتضی فولادی رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان نجف اباد رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد از واگذاری زمین رایگان به تمامی مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهر علویجه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مراسم قرعه کشی اختصاص زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهر علویجه با حضور جمعی از مسئولین این شهرستان و متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.  

مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد در این باره اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌هایی که به عمل آمد زمین مورد نیاز برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهر علویجه تأمین و در آستانه عید سعید فطر، مرحله دوم آیین قرعه کشی برای تخصیص زمین به واجدین شرایط برگزار شد.  

وی با بیان اینکه در این مراسم ۱۷ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده حضور داشتند گفت: با انجام قرعه کشی قطعه زمین هر متقاضی جهت ادامه مراحل واگذاری و تخصیص مشخص شد.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد بیان کرد: در شهر علویجه تعداد ۵۸ نفر برای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام به ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش لازم تعداد ۲۸ نفر تایید نهایی شدند.  

وی خاطرنشان کرد: با تلاش‌های به عمل آمده برای تمامی این متقاضیان تایید نهایی شده (۲۸ خانوار) در طی ۲ مرحله تأمین زمین و تخصیص صورت گرفته است و به لطف خدا در شهر علویجه تمام تعهد دولت نسبت به متقاضیان جوانی جمعیت تا عید سعید فطر سال جاری انجام شده‌است.