شناسهٔ خبر: 163660 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان مطرح کرد؛

سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ پل ارتباطی با مردم برای مقابله با زمین‌خواری

سرهنگ باقری - اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: مردم شریف استان اصفهان در صورت مشاهده‌ تخلف زمین خواری می توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ گزارش زمین خواری را اعلام فرمایند تا عوامل این یگان در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سرهنگ امیر سعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه مقابله اثربخش با زمین‌خواران نیازمند یک عزم و اراده ملی و همگانی است، اظهار کرد: شهروند مسئولیت‌پذیر شهروندی است که به مسائل و اتفاقات پیرامون محیط زندگی خود بی تفاوت نباشد، لذا امر مهم «مسئولیت‌پذیری اجتماعی» ایجاب می‌کند همه شهروندان در برابر آسیب‌ها و معضلاتی که جامعه را با تهدید مواجه می‌سازد واکنشی از جنس همکاری و همیاری از خود نشان بدهند.

وی گفت: در این راستا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و یگان حفاظت اراضی استان در نظر گرفته شده است و هم استانی‌های عزیز می‌توانند تمامی اخبار، اطلاعات و گزارشات خود را پیرامون موضوع زمین‌خواری اطلاع رسانی کنند و در جلوگیری از وقوع هرگونه تعرض به اراضی ملی با این یگان همکاری و همیاری داشته‌باشند.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این سامانه به‌صورت ۲۴ ساعته فعال است و مردم عزیز در کل استان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف زمین‌خواری، گزارش زمین‌خواری را اعلام فرمایند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

وی افزود: با هدف آمادگی بیش‌تر برای جلوگیری از تصرف اراضی و ساخت و سازهای غیرمجاز، اکیپ‌های گشتی در آماده‌باش کامل هستند و با هر گونه دخل و تصرف در اراضی دولتی برخورد می‌شود.

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: رسیدگی به موضوع زمین‌خواری از اولویت‌های فعالیت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان است و به‌جهت برخورد با پدیده زمین‌خواری و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی، یگان حفاظت اراضی ملی استان با قاطعیت با زمین‌خواران برخورد می‌کند.

 وی تصریح‌کرد: هرقدر بتوانیم در برابر افراد متجاوز به اراضی ملی قاطعانه برخورد کنیم به همان اندازه به نسل آینده و آبادانی کشور خدمت بیشتری کرده‌ایم.