شناسهٔ خبر: 163677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کارگروه امور زیر بنایی استان خوزستان با ۲ دستور کار برگزار شد

کوچک پور نخستین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در سال جاری با دو دستور کار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، نخستین جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در سال جاری با دو دستور کار مهم و به ریاست محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی استان (دبیر کارگروه) و دیگر اعضا در محل سالن جلسات استانداری با ۲ دستور کار مهم تشکیل شد.

مسعود بیات منش، مدیر کل راه و شهرسازی استان در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه امور زیر بنایی استان خوزستان ضمن قدردانی از همکاری و تعامل اعضای کارگروه در سال ۱۴۰۲ خواستار هم افزایی بیشتر در سال جدید شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مهم‌ترین دستور کارهای مطرح شده در این جلسه را در خصوص مطالعات مکان یابی شهرک‌های مسکونی در شهرستان دزفول در راستای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین ساخت و سازهای درون و خارج از حریم شهرهای استان مطرح کرد.

گفتنی است این جلسات به‌صورت منظم و هفتگی در محل سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری خوزستان و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.