شناسهٔ خبر: 163759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یک هفته اخیر انجام شد؛

رفع تصرف یک‌ هزار و ۲۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان اهواز

حفاظت اراضی خوزستان رئیس اداره راه و شهرسازی اهواز از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهرستان اهواز به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)؛ ایرج مؤمنی، رئیس اداره راه و شهرسازی اهواز با اشاره به گشت‌های مستمر یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در شهرستان اهواز اظهار کرد: در روزهای اخیر با تلاش کارکنان یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و همکاری و تعامل نیروهای انتظامی اراضی تصرف شده ملی از چنگال متصرفان خارج شد.

وی بیان کرد: در کمتر از یک هفته اخیر، ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی شهرستان اهواز شناسایی شد که ارزش این اراضی رفع تصرف شده ۱۸۴ میلیارد ریال برآورد شده است که به بیت‌المال بازگردانده شد.

مؤمنی افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی روزانه، اراضی ملی و دولتی تحت پوشش را رصد می‌کنند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

رئیس اداره راه و شهرسازی اهواز ادامه داد: به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌گیرد.

مؤمنی با اشاره به تکالیف قانونی این اداره در راستای صیانت از بیت‌المال اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما صیانت از بیت‌المال و حفاظت از اراضی دولتی است.