شناسهٔ خبر: 163780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان عنوان کرد؛

پاسخگویی سامانه ۱۴۱ آذربایجان غربی به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی

170365321354771v77vj10ol58di1ane8k2uvn7.jpg معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از پاسخگویی سامانه ۱۴۱استان به بیش از ۳۶هزار تماس تلفنی مردمی در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، منصور نصرتی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی افزود: در سال گذشته بیش از ۷۴ هزار  تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شد که بیش از ۵۰ درصد این تماس‌ها در موضوعات تحت اختیار این اداره کل بوده و پاسخ داده شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۵۹۱ مورد تماسِ گزارش تخلف در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان غربی ثبت شد، تصریح‌کرد: از این تعداد بیشترین میزان تماس به‌ترتیب مربوط به تخلفات ناوگان باری با ۱۷۸۳ مورد، مشکلات راه‌ها ۱۴۰۳ مورد، ناوگان مسافری ۲۷۰ مورد، ترانزیت باری ۵۱ مورد، ایمنی و حریم جاده ها ۴۹ مورد، عوارضی‌ها و امداد خودرو و مراکز رفاهی ۲۶ مورد، پایانه‌های مرزی ۶ مورد و پایانه مسافری نیز ۳ مورد بود که همگی در کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شده‌است.

نصرتی ادامه‌داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با سامانه ۱۴۱ از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و همچنین شکایات خود در حوزه مختلف ثبت کنند.