شناسهٔ خبر: 163832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نیروهای انسانی، عامل درخشش راهداری جنوب استان در همه عرصه‌ها

روز ملی منابع انسانی به مناسبت روز ملی منابع انسانی و با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند همکاران این حوزه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر،در این مراسم که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان،معاون توسعه و مدیریت منابع و جمعی از کارکنان اداره کل برگزار شد، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همکاران منابع انسانی در جهت نیل به اهداف سازمانی و ارتقای سطح منابع انسانی در این اداره کل قدردانی شد.

شهرام مبارکی اظهار داشت: منابع انسانی، سرمایه اصلی هر سازمان و زیربنای توسعه و پیشرفت آن است. بدون تردید، تلاش‌ها و تعهدات همکاران خدوم منابع انسانی در جذب، گزینش، آموزش، توانمندسازی و ارتقای سطح رفاه کارکنان، نقشی اساسی در پویایی و بالندگی هر مجموعه ایفا می‌کند.

وی در ادامه افزود: امروزه با توجه به تحولات سریع و پیچیدگی‌های روزافزون دنیای کار، نقش منابع انسانی در سازمان‌ها بیش از پیش حائز اهمیت شده است. به طوری که، موفقیت و سربلندی هر سازمان در گرو وجود نیروی انسانی کارآمد، خلاق و متعهد است.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارکنان خدوم حوزه منابع انسانی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.