شناسهٔ خبر: 163955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و وزیر راه وشهرسازی؛

بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در استان سمنان افتتاح می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از افتتاح ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین به یک هزار و ۱۵۸ متقاضی مشمول طرح جوانی جمعیت همزمان با دور دوم سفر هیئت دولت به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سید محمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اشاره به دور دوم سفر هیئت دولت و وزیر راه و شهرسازی به استان گفت: همزمان با حضور رئیس‌جمهور در استان، ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن افتتاح می‌شود.

حسینی طباطبایی ادامه داد: در واحدهای آماده افتتاح، ۳۷۶ واحد در قالب انبوه‌ساز، ۳۹۲ واحد بافت فرسوده، ۷۷۱ واحد خودمالک (خودساز) و ۵۱۹ واحد مسکن روستایی قرار دارند.

وی تاکید کرد: در مراسمی با حضور مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان شاهرود، قرارداد واگذاری زمین به یک هزار و ۱۵۸ متقاضی اهدا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در سمنان، عملیات اجرایی آماده‌سازی ۳۰۰ هکتار از اراضی نهضت ملی مسکن استان در شهرک ۲۰۵ هکتاری سمنان آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان تصریح کرد: بازدید از پروژه آزادراه حرم تا حرم (حدفاصل گرمسار - لاسجرد) و پروژه‌های نهضت ملی مسکن سمنان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان است.