شناسهٔ خبر: 163973 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سفر یک روزه مدیرکل راه و شهرسازی به شهرستان آذرشهر

1 مدیرکل راه و شهرسازی در سفر یک روزه به شهرستان آذرشهر به بررسی روند اجرایی پروژه های مرتبط با راه و شهرسازی در این شهرستان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی با حضور در شهرستان آذرشهر روند اجرایی پروژه‌های مرتبط با راه و شهرسازی را بررسی و تصمیمات لازم جهت رفع مشکلات و موانع اتخاذ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در ابتدای این سفر جهت شرکت در آیین واگذاری ۱ هزار و ۲۷۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی در شهر تیمورلوی آذرشهر که به‌صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد، حضور یافت.

وی در این آیین گفت: تأمین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخودار یکی از برنامه‌های اصلی دولت مردمی سیزدهم است و مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز این مسئله را در اولویت برنامه اجرایی خود قرار داده است.

موسوی ضمن تقدیر از بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) تأکید کرد: بدون هماهنگی و مشارکت همه جانبه نمی‌توان قدم مؤثری در تأمین مسکن برای اقشار کم‌برخوردار برداشت و لازم است تا همه دستگاه‌های مرتبط با این حوزه، همکاری تنگاتنگی داشته‌باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه این سفر از اراضی ملی واقع در روستای نادیلو بازدید کرد و طبق هماهنگی‌های انجام شده با حضور فرماندار شهرستان، دهیار نادیلو، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان و سایر مدیران ذیربط مقرر شد ۵ هزار متر از اراضی مذکور جهت ایجاد کاربری‌های خدماتی و عمومی از جمله سالن ورزشی، کتابخانه، سالن امداد و نجات، آتش نشانی و... اختصاص یابد.

موسوی در حضور رئیس بنیاد مسکن شهرستان آذرشهر گفت: امروز ۵ هزار متر از اراضی روستای نادیلو جهت شروع عملیات آماده‌سازی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار گردید و مقرر شد پس از آماده‌سازی، جهت ساخت کاربری‌های مذکور، به دستگاه‌های مرتبط واگذار شود.

وی در پایان این سفر به شناسایی اراضی مستعد جهت ایجاد شهرک‌های مسکونی و یا قابل تخصیص به طرح‌های حمایتی مسکن پرداخت.