شناسهٔ خبر: 163994 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از پایانه بار صبا

راهداری زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از پایانه بار صبا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی، پس از بازدید از این مجموعه، با اعضای انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل کالای زنجان دیدار و اعلام‌کرد: خدمات این اداره کل بخش عظیمی از رانندگان را تحت پوشش قرار می‌دهد، همه ما در قالب خانواده حمل و نقل در یک مجموعه قرار داریم و باید دست یکدیگر را بگیریم.

وی با تأکید بر فضاسازی محیطی این پایانه برای رانندگان و کاربران تأکید کرد: این کار باید با تعامل دوسویه بخش دولتی و خصوصی انجام گیرد چرا که این امر نشان می‌دهد برای رانندگان ارزش قائلیم و همین موضوع نیز سبب افزایش بازدهی در این بخش می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به نگهداری مطلوب از ساختمان پایانه، ادامه‌داد: رانندگان باید در محل کار خود احساس آرامش کنند و این امر نیازمند فضاسازی مناسب برای ایجاد فضاهای تفریحی، استراحت، ورزشی و... در داخل پایانه است تا زمانی که رانندگان در پایانه منتظر نوبت خود هستند، بتوانند در آرامش باشند.

این مقام مسئول فضاسازی در این پایانه را دربرگیرنده هزینه بالایی ندانسته و افزود: زمانی که رانندگان در پایانه منتظر نوبت خود هستند، اگر در فضای مناسبی باشند، ایمنی بار نیز تضمین می‌شود و این امر بازدهی حوزه را افزایش می‌دهد.

گفتنی است در این بازدید، غلامرضا کرمی، معاون حمل و نقل اداره کل و مسعود خوشکام، مدیر روابط عمومی اداره کل نیز حضور داشتند.