شناسهٔ خبر: 164011 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران سهند خبر داد؛

اتخاذ تصمیمات اساسی در حوزه ترافیک شهر جدید سهند

1 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از اتخاذ تصمیمات اساسی در حوزه ترافیک شهر جدید سهند و برنامه‌ریزی برای اتصال این شهر به خسروشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد سعیدی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی طرح‌های حمل و نقل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، گفت: در این جلسه تصمیمات مهمی در مورد روان‌سازی ترافیک فاز ۴ و تسهیل عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک مسیرهای منتهی به فاز ۴ شهر جدید سهند که ۱۶ هزار واحد مسکن مهر و نهضت ملی مسکن را در خود جای خواهد داد، تصمیمات مهمی گرفته شد که به‌زودی اجرایی خواهد شد.

سعیدی با اشاره به احداث میدان هشت بهشت و رمپ و لوپ‌های آن در حد فاصل فازهای یک و چهار شهر جدید سهند گفت: در صورت تأمین اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمک‌های شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، ضمن ایجاد زیرساختی مهم، المان شهری زیبایی هم در ورودی شهر ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که اجرای طرح‌های ترافیکی مصوب، فاز ۴ شهر جدید سهند را از بن بست خارج می‌کند، گفت: ایجاد مسیر جدید خروجی شهر جدید سهند به‌سمت خسروشاه از دیگر تصمیمات بود که علاوه بر کاربرد در پدافند غیرعامل، در ایجاد ارزش افزوده برای شهر جدید سهند نیز مؤثر خواهد بود.

گفتنی است، جلسه بررسی طرح‌های حمل و نقل پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور علی وکیلی، مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، فرهاد سعیدی، مدیرعامل، جواد مددی عضو هیئت مدیره و داوود یاری، رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران شهر جدید سهند برگزار شد.