شناسهٔ خبر: 164032 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان بوشهر در حال احداث است

معاون توسعه و منابع بوشهر معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی این استان در دست ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) سید طالب لواسانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در محورهای مواصلاتی این استان در دست ساخت است.

وی افزود: همچنین ۳۳ مجتمع خدماتی جدید هم در مرحله استعلام و جانمایی است.

لواسانی با اشاره به نقش مجتمع‌های خدمات رفاهی در کاهش تصادفات جاده ادامه‌داد: اکنون ۲۸ مجتمع خدمات بین‌راهی در محورهای مواصلاتی استان در حال ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۳ مجتمع خدمات بین‌راهی در سال گذشته، اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۱۲ مورد بازدید نظارتی از مجتمع‌های خدمات بین‌راهی استان به‌منظور رفع مشکلات و ارتقای خدمات به مسافرین صورت گرفت.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر خاطرنشان کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی به‌عنوان مجموعه‌ای برای ارائه خدمات متمرکز مورد نیاز کاربران جاده‌ای دارای امکاناتی همچون نمازخانه، رستوران، فروشگاه، جایگاه عرضه سوخت، پارکینگ، سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی است.

لواسانی از کاربران جاده‌ای خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در خصوص خدمات رسانی توسط مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، شکایت خود را را از طریق شماره ۱۴۱ ثبت کرده تا پیگیری شود.