شناسهٔ خبر: 164042 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط رییس راهداری شهرستان صورت گرفت؛

تشریح اقدامات راهداری شهرستان درمیان خراسان جنوبی

نوری مقدم - رییس اداره درمیان-2.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در میان، برخی از پروژه‌های در دست اقدام این اداره را در حوزه نگهداری و رفع نقاط حادثه خیزراههای این شهرستان تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌جنوبی)، رضا نوری مقدم، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در میان از انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان در میان خبر داد و گفت: بر اساس این قراردادها، روکش آسفالت در محورهای بیرجند - اسدیه، اسدیه - گزیک، اسدیه - گزیک - میل ۷۳، کارخانه سیمان با قران - طبس مسینا و اسدیه - طبس مسینا - پهواز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رفع نقطه حادثه‌خیز مصوب ورودی روستای محمد آباد طبس و تعمیر ابنیه فنی محور اسدیه - گزیک - میل ۷۳ از محل اعتبارات ملی در دستور کار است، اضافه‌کرد: اجرای روشنایی محور بیرجند - اسدیه محدوده روستای گسک و ترانشه برداری و اصلاح میدان دید قوس کیلومتر ۴ محور قهستان - زهان معروف به قوس وک از محل اعتبارات استانی از دیگر پروژه‌های در دستور کار این اداره می‌باشد.

نوری مقدم تصریح‌کرد: قرارداد پروژه‌های مذکور منعقد گردیده و پس از تعطیلات عید سعید فطر عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد گردید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در میان ادامه‌داد: ترانشه برداری و اصلاح قوس کیلومتر ۱۱ محور قهستان زهان نیز از محل اعتبارات استانی در حال انجام است.

به گفته وی، در سال گذشته نیز تعریض و شانه سازی دو سمت محور طبس مسینا دستگرد به طول ۸ کیلومتر با همکاری و مشارکت کارخانه سیمان با قران انجام شده‌است.