شناسهٔ خبر: 164083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان «روز ارتش» را تبریک گفت

مهندس جعفر قزوینیان مدیرکل راه وشهرسازی استان زنجان در پیامی۲۹ فروردین« روز ارتش» را به سلحشوران عرصه آرامش و امنیت تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،جعفر قزوینیان در پیامی ۲۹ فروردین« روز ارتش»  را به فرماندهان و سربازان دلیرمرد ارتش تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: 

« ۲۹ فروردین» یادآور حماسه‌سازی‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی است که جان خود را در راه کشور دادند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران دست نااهلان بیفتد.

این روز یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند. 

امروزجایگاه و نام ارتش جمهوری اسلامی ایران لرزه بر اندام  دشمنان می‌اندازد و از این نیروی قوی و مقتدر واهمه  دارند. 

امروز به برکت خون پاک شهدا، هدایت‌های  مدبرانه مقام معظم رهبری و رشادت‌ها و دلیری های نیروهای مسلح ،جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق منطقه است و در همه عرصه ها متقدر و سرآمد است. 

همچنین در بخشی از این پیام آمده است: اقتدار امروزکشورمان مرهون حماسه‌سازی‌ها و پایمردی‌ شجاعانه ارتشیان در هشت سال دفاع مقدس است که در مقابل تمام قدرت‌های غرب و شرق ایستادگی کردند. 

اینجانب این روز بزرگ را به سلحشوران و جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران،خانواده معظم شهدا، ایثارگران و خانواده بزرگ راه و شهرسازی استان زنجان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری موفق ،مقتدر و سربلند باشند.