شناسهٔ خبر: 165568 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست هماهنگی مدیران هسته مرکزی گزینش در وزارت راه و شهرسازی

ببینید| نشست هماهنگی مدیران هسته مرکزی گزینش با مسئولین گزینش ادارات کل ، سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی نشست هماهنگی مدیران هسته مرکزی گزینش با مسئولین گزینش دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی برگزار و اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته از سوی دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه وشهرسازی تشریح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی جعفری دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی در نشست هماهنگی مدیران هسته مرکزی گزینش با مسئولین گزینش ادارات کل، سازمان‌ها و شرکت های تابعه وزارت راه و شهرسازی با اشاره عملکرد دو سال گذشته و رویکرد رئیس جمهوری در حوزه گزینش اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد تقویت هسته های گزینش نسبت به گذشته و توجه به شاخص های تخصص و توانایی در کنار مسائل شرعی و اخلاقی هستیم مهمترین سرمایه نظام که نیروی انسانی است به بهترین شکل انتخاب و تقویت شود.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهوری در جلسه با گزینش گران گفت: گزینش مربوط به مدیران است. زیرا زمانی که مدیران گزینش شوند، سایر کارکنان متوجه اهمیت کار می شوند.

دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در جلسات هیات عالی گزینش، وزارت راه و شهرسازی در زمینه گزینش مدیران، الگوی سایر وزارتخانه ها معرفی شد.

جعفری ضمن قدردانی از وزیر راه و شهرسازی و سایر بخش ها مانند حوزه وزارتی، حراست، بازرسی به خاطر کمک به بازگرداندن هسته مرکزی گزینش وزارت راه وشهرسازی به جایگاه اصلی خود تشکر و قدردانی کرد و گفت: اثرات این اقدامات در استان ها نیز مشهود است.

وی در ادامه تاکید کرد: در این مدت تمام تلاش خود را کرده ایم تا در حق نظام، مردم و این وزارتخانه ظلم نشود.

دبیر هسته مرکزی گزینش وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: گزینش به شکل سنتی دیگر کفایت نمی کند و نیازمند برگزاری کارگاه های آموزشی برای محققان هستیم تا علاوه بر افزایش سرعت و رعایت کیفیت، معیارها و ضوابط دیگری علاوه بر مسائل شرعی و اخلاقی سازمانی و عرفی مد نظر قرار گیرد.     

جعفری در پایان از همه کارکنان و نمایندگان هسته گزینش در استان ها تشکر و قدردانی کرد و گفت: این اقدامات حاصل تلاش کارمندان ما در ستاد وزارتخانه، شرکت ها و سازمان های تابعه و استان ها است.