شناسهٔ خبر: 164096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان:

پیام تبریک مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به مناسبت روز ارتش

مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با انتشار پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  در پیامی روز ارتش را تبریک گفت‌.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

۲۹ فروردین، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند: «ارتش ما پشتوانه ملت ماست» و «ارتش اساس و حافظ یک ملت است» و «اگر ارتش اسلامی و فکرش اسلامی بشود مملکت را به کمال مطلوب می‌رساند.»

ایثار، فداکاری، دلاور مردی‌ و رشادت‌های مردان غیور و همیشه در صحنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های حساس مختلف در دفاع از کیان ایران اسلامی، بر همگان آشکار و مبرهن است.

براستی که ٢٩ فروردین فرصتی مغتنم است تا درود بفرستیم بر همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و درودی دیگر بفرستیم بر دلاورمردانی که امروز در لباس مقدس ارتش در حال خدمت صادقانه به ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.

اینجانب به نوبه خود، روز ارتش را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و به خصوص خانواده های معزز شهدای ارتش و تمامی امیران، افسران، درجه‌داران و سربازان شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران، تهنیت و تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال، سعادت، سربلندی و توفیق الهی روز افزون برای این قهرمانان ملت آرزو دارم.