شناسهٔ خبر: 164112 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

اعزام ۲۶۰ عمره گزار از فرودگاه بین المللی زاهدان در اردیبهشت ۱۴۰۳

حجاج فرودگاه زاهدان چهارم اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با ۳ کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت الله الحرام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان، مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های این استان در جلسه کمیته تسهیلات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره گزاران ۱۴۰۳ از آمادگی فرودگاه زاهدان برای انجام عملیات حج عمره خبر داد.

خسروی بنجار اظهار کرد: چهارم اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با سه کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت الله الحرام است.

وی با تاکید بر به کارگیری تمام ظرفیت‌های اداره کل برای انجام عملیات حج عمره خاطرنشان کرد: پیش بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائرین در عملیات حج عمره ۱۴۰۳ جهت کاهش ایستایی زائرین با رعایت ملاحظات مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: با اعزام زائرین سیستان و بلوچستان به سرزمین وحی آئین معنوی بدرقه ضیوف الرحمان در فرودگاه زاهدان انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ فرودگاه بین المللی زاهدان با پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر پس از ۹سال وقفه امسال میزبان حجاج گرامی استان است.