شناسهٔ خبر: 164113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان

سیلاب مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در اثر بارندگی و طغیان رودخانه های محلی ۲۰ محور اصلی، فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: محورهای اصلی نیکشهر_ چابهار،دلگان - ذهکلوت،ایرانشهر _دلگان، کنارک_زرآباد و محور های فرعی فنوج- اسپکه،دلگان_جلگه،بمپور_جلگه،ایرانشهر _مهرستان، بریس_چابهار، نیکشهرـ بنت، جلگه ـ چاه اسحاق،فنوج_کتیج_رمشک، چاهان_زرآباد، قصرقند ـ نیکشهر، بمپور ـ دلگان،محور مرزی ریمدان و محورهای روستایی ایرانشهرـ خیرآباد، بمپور_بهشت آباد، بمپور_فیروز آباد و کشاری کستک در جنوب استان بر اثر بارندگی ها و طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی با بیان اینکه ۵۰ گشت راهداری در قالب ۳۴۰ نیروی راهدار و با ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای جنوب استان در آماده باش کامل هستند، ادامه داد: پس از بارندگی‌های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و از انسداد محور جلوگیری به عمل آمده است.

مبارکی تصریح کرد: هم اکنون به جز این ۲۰محور، سایر راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های جنوب استان مطلع شوند.