شناسهٔ خبر: 164127 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن روز ارتش

قاری اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.  
متن این پیام به شرح زیر است؛  
بسم‌الله الرحمن الرحیم
٢٩ فروردین ماه، مصادف با روز ارتش جمهری اسلامی ایران و گرامی داشت رشادت و دلاور مردی‌های نیروهای جان برکف و قهرمانان ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.  
این روز یادآور پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی و تایید ارتش و تاکید بر حمایت دو جانبه ملت و ارتش از یکدیگر و فرصت مناسبی برای تجلیل از رشادت های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و تاریخ سراسر افتخار میهن عزیز اسلامی ایران به داشتن ارتش و ارتشیان غیور، جان بر کف و ایثارگر به خود می بالد.  
ایثار، فداکاری، دلاور مردی‌ و رشادت‌های مردان غیور و همیشه در صحنه ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس و در عرصه‌های حساس مختلف در دفاع از کیان ایران اسلامی، بر همگان آشکار و مبرهن است.  
نیروهای با بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند با تبعیت از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، همواره در کنار مردم قرار دارند.  
اینجانب، روز ارتش را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و به خصوص خانواده های معزز شهدای ارتش و تمامی امیران، افسران، درجه‌داران و سربازان شریف ارتش جمهوری اسلامی ایران، تهنیت و تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال، سعادت، سربلندی و توفیق الهی روز افزون برای این قهرمانان ملت مسالت دارم.